1. POSTANOWIENIA OGÓLNE.
2. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM.
3. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY.
4. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT.
5. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY PRODUKTU.
6. PROCES SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIENIA
7. REKLAMACJE, ZWROTY.
8. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH.
9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE.
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym https://kartkinatak.pl prowadzony jest przez:
Klara Kopcińska – kartki na tak
NIP: 7422292365
Leśna Droga 11, Mrągowo 11-700,
adres poczty elektronicznej: kontakt@kartkinatak.pl,
numer telefonu kontaktowego: +48515694278
Przedmiotem działalności sklepu jest sprzedaż oraz projektowanie papeterii okolicznościowej.
Korzystanie ze Sklepu Internetowego wymaga spełnienia przez urządzenie końcowe i system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, Wymagań Technicznych.
Regulamin skierowany jest zarówno do Klientów będących jak i niebędących Konsumentami, korzystających ze Sklepu Internetowego, Usług Elektronicznych lub zawierających Umowy Sprzedaży.
Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna w celu utworzenia Konta i/lub w celu złożenia przez Klienta Zamówienia.
Informacje prezentowane w Sklepie Internetowym stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego, kierowane przez Sprzedawcę do Klientów, a nie ofertę w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Ilekroć w dalszej części Regulaminu użyto niżej wymienionych zwrotów pisanych wielką literą, należy je rozumieć w podanym niżej znaczeniu, chyba że z kontekstu ich użycia wyraźnie wynika co innego:
CENA — określona w złotych polskich lub w innej walucie kwota wynagrodzenia brutto (uwzględniająca podatek) należnego Sprzedawcy za Produkt zgodnie z zawartą umową. Cena nie zawiera kosztów dostawy, chyba że warunki Promocji stosowanej przez Sklep Internetowy stanowią inaczej.
DZIEŃ ROBOCZY — jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
HASŁO — ciąg znaków alfanumerycznych, konieczny do dokonania autoryzacji w trakcie uzyskiwania dostępu do Konta, określony przez Klienta podczas tworzenia Konta. Klient jest zobowiązany do zachowania Hasła w poufności (do nieujawniana go jakimkolwiek osobom trzecim). Sprzedawca udostępnia Klientowi wielokrotną możliwość zmiany Hasła.
KLIENT– (1) osoba fizyczna; albo działająca przez osobę umocowaną (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. W przypadku gdy Klientem jest osoba fizyczna o ograniczonej zdolności do czynności prawnych, zobowiązuje się ona uzyskać prawnie skuteczną zgodę swojego przedstawiciela ustawowego na zawarcie Umowy o Świadczenie Usług/Umowy Sprzedaży oraz okazać taką zgodę na każde żądanie Sprzedawcy, przy czym co do zasady Umowy Sprzedaży zawierane w ramach Sklepu Internetowego mają charakter umów powszechnie zawieranych w drobnych bieżących sprawach życia codziennego.
KODEKS CYWILNY — ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. z 2014 r., poz. 121 ze zm.).
KONSUMENT — osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową albo osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
KONTO — Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (Loginem) i Hasłem podanym przez Klienta zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, pozwalający na korzystanie przez Klienta z dodatkowych funkcjonalności/usług. Klient uzyskuje dostęp do Konta za pomocą Loginu i Hasła. Klient loguje się na swoje Konto po dokonaniu rejestracji w Sklepie Internetowym. Konto umożliwia zapisywanie i przechowywanie informacji o danych adresowych Klienta do wysyłki Produktów, śledzenie statusu Zamówienia, dostęp do historii Zamówień oraz innych usług udostępnianych przez Sprzedawcę.
KOSZYK — usługa udostępniana każdemu Klientowi, który korzysta ze Sklepu Internetowego, polegająca na umożliwieniu mu złożenia Zamówienia jednego lub kilku Produktów, wpisania kodów rabatowych umożliwiających obniżenie Ceny na zasadach określonych odrębnymi umowami/regulaminami, wyświetlenia podsumowania Ceny poszczególnych Produktów i wszystkich Produktów łącznie (w tym ew. kosztów wysyłki), wyświetlenia przewidywanego terminu dostawy Produktów. Koszyk gromadzi składane przez Klienta oferty zawarcia Umowy Sprzedaży, tj. w ramach jednego Zamówienia można złożyć więcej niż jedną ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży.
LOGIN — adres e-mail Klienta podany w ramach Sklepu Internetowego podczas tworzenia Konta.
TOWAR — dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą, za zapłatą Ceny. Wszystkie Produkty prezentowane w Sklepie Internetowym są fabrycznie nowe.
PROMOCJE — szczególne warunki sprzedaży lub świadczenia usług, uregulowane na zasadach wyrażonych w ramach Sklepu Internetowego, proponowane przez Sprzedawcę w określonym czasie, z których Klient może skorzystać na zasadach tam określonych, jak np. obniżenie Ceny lub kosztów wysyłki.
REGULAMIN/UMOWA O ŚWIADCZENIE USŁUG — niniejszy dokument określający zasady zawierania Umów Sprzedaży oraz zasady świadczenia i korzystania z usług udostępnianych przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu Internetowego na rzecz Klientów. Regulamin określa prawa i obowiązki Klienta i Sprzedawcy. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).
SKLEP INTERNETOWY — platforma umożliwiająca składanie Zamówień przez Klienta oraz świadczenie usług udostępnianych przez Sprzedawcę, prowadzona przez Sprzedawcę, stanowiąca zespół połączonych ze sobą stron internetowych, dostępna pod adresem internetowym: adres https://kartkinatak.pl.
SPRZEDAWCA – Klara Kopcińska – kartki na tak, NIP: 7422292365, adres: Leśna Droga 11 Mrągowo 11-700, adres poczty elektronicznej: kontakt@kartkinatak.pl, numer telefonu kontaktowego: +48515694278 (opłata jak za połączenie standardowe — wg cennika właściwego operatora).
TREŚĆ/TREŚCI — elementy tekstowe, graficzne lub multimedialne (np. informacje o Produktach, zdjęcia Produktów, filmy promocyjne, opisy, komentarze) w tym utwory w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz wizerunki osób fizycznych, jakie są rozpowszechniane w ramach Sklepu Internetowego przez odpowiednio Sprzedawcę, kontrahentów Sprzedawcy, Klienta albo inną osobę korzystającą ze Sklepu Internetowego. Wszelkie treści zawarte w Sklepie Internetowym są własnością Sprzedawcy.
UMOWA SPRZEDAŻY — umowa sprzedaży w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, dotycząca sprzedaży przez Sprzedawcę na rzecz Klienta Towaru za zapłatą Ceny powiększonej o ew. opłaty dodatkowe, w tym koszty wysyłki, której warunki określa w szczególności Regulamin. Umowa Sprzedaży jest zawierana pomiędzy Klientem a Sprzedawcą z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, po akceptacji Zamówienia przez Sprzedawcę na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie. Umowa Sprzedaży określa w szczególności Towar, jego główne cechy, Cenę, koszty wysyłki oraz inne istotne warunki. Każdy Towar jest przedmiotem odrębnej Umowy Sprzedaży.
USŁUGA ELEKTRONICZNA — świadczenie usług drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.), przez Sprzedawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Sklepu Internetowego, zgodnie z Umową o Świadczenie Usług. W zakresie, w jakim usługi są świadczone przez podmioty współpracujące ze Sprzedawcą, odpowiednie postanowienia dotyczące zasad korzystania z tych usług znajdują się w regulaminach dotyczących świadczenia usług przez te podmioty.
USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA — ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).
WYMAGANIA TECHNICZNE — minimalne wymagania techniczne, których spełnienie jest niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sprzedawca, w tym zawarcia Umowy o Świadczenie Usług lub zawarcia Umowy Sprzedaży, tj.: (1) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; (2) dostęp do poczty elektronicznej; (3) przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji 17.0 i wyższej lub Internet Explorer w wersji 10.0 i wyższej, Microsoft Edge w wersji 124.x i wyższej, Opera w wersji 12.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 23.0. i wyższej, Safari w wersji 5.0 i wyższej; (4) zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1280×720; (5) możliwość włączenia w przeglądarce internetowej zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript; (6) aktywny adres e-mail.
ZAMÓWIENIE — oświadczenie woli Klienta wyrażające bezpośrednią wolę zawarcia Umowy Sprzedaży lub umowy świadczenia usług na odległość składane z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, określające Produkt, co do którego Klient składa ofertę zawarcia umowy oraz dane Klienta konieczne dla ewentualnego zawarcia i wykonania umowy. Zamówienie każdego Produktu będzie traktowane jako niezależna oferta Klienta zawarcia umowy. Akceptacja Zamówienia oznacza zawarcie umowy.
USŁUGA CYFROWA — usługa pozwalającą Klientowi na wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej, wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych użytkowników tej usługi, a także inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej.
TREŚĆ CYFROWA — dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej.
TOWAR Z ELEMENTAMI CYFROWYMI — towar zawierający Treść Cyfrową lub Usługę Cyfrową lub z nimi połączony w taki sposób, że brak Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej uniemożliwiłby jego prawidłowe funkcjonowanie.
PRODUKT – Towar, Treść Cyfrowa, Usługa Cyfrowa lub Towar z elementami cyfrowymi, które oferowane są na Stronie internetowej Sprzedawcy.
2. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM
Sprzedawca świadczy za pośrednictwem Sklepu Internetowego nieodpłatnie następujące Usługi Elektroniczne na rzecz Klientów:
– założenie i prowadzenie Konta,
– umożliwianie Klientom składania Zamówień oraz zawierania Umów Sprzedaży, na zasadach określonych w Regulaminie;
– prezentowanie Klientom dopasowanych do ich zainteresowań treści reklamowych;
– umożliwienie Klientom korzystania z usług Koszyka;
– umożliwienie przeglądania Treści umieszczonych w ramach Sklepu Internetowego;
Sprzedawca dodatkowo, na rzecz Klientów którzy utworzyli Konto, świadczy nieodpłatnie za pośrednictwem Sklepu Internetowego następujące usługi:
– podtrzymywanie sesji Klienta po zalogowaniu się przez niego do Konta,
– przechowywanie i udostępnianie Klientowi za pośrednictwem Konta historii Zamówień.
Korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu łącznie kolejnych kroków przez Klienta:
– wypełnieniu formularza rejestracji i zaakceptowaniu postanowień Regulaminu,
– kliknięciu pola „Zarejestruj”.
Umowa o Świadczenie Usług zostaje zawarta z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia zawarcia Umowy o Świadczenie Usług wysłanego przez Sprzedawcę na adres e-mail podany przez Klienta w toku rejestracji. Konto świadczone jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Klient może w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunąć Konto poprzez wysłanie żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@kartkinatak.pl lub też pisemnie na adres: Leśna Droga 11 Mrągowo 11-700. Założenie Konta nie jest wymagane aby złożyć Zamówienie w Sklepie Internetowym. Sprzedawca może wprowadzić takie ograniczenie w ramach funkcjonalności Sklepu Internetowego, w szczególności z uwagi na związek danego Produktu lub rodzaju Produktów z usługami świadczonymi w ramach Konta.
Korzystanie z Koszyka rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do Koszyka.
Koszyk świadczony jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Klienta. Koszyk zapamiętuje informacje o Produktach wybranych przez Klienta również po zakończeniu sesji przeglądarki, w tym również po wylogowaniu, przez okres nie dłuższy niż 7 dni, jednak nie zapewnia dostępności egzemplarzy wybranych przez Klienta Produktów w celu umożliwienia złożenia Zamówienia w późniejszym terminie.
Klient zobowiązany jest w szczególności do:
– podawania w udostępnionych w ramach Sklepu Internetowego formularzach wyłącznie prawdziwych, aktualnych i wszystkich koniecznych danych Klienta;
– niezwłocznego aktualizowania danych, w tym danych osobowych, podanych przez Klienta Sprzedawcy w związku z zawarciem Umowy o Świadczenie Usług lub
Umowy Sprzedaży, w szczególności w zakresie w jakim jest to konieczne dla prawidłowego ich wykonania; Klient ma możliwość zmiany danych wprowadzonych podczas tworzenia Konta w każdym czasie korzystając z opcji dostępnych w ramach Konta;
– korzystania z usług i funkcjonalności udostępnianych przez Sprzedawcę w sposób niezakłócający funkcjonowania Sprzedawcy i Sklepu Internetowego;
– korzystania z usług i funkcjonalności udostępnianych przez Sprzedawcę w sposób zgodny z przepisami prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z przyjętymi w danym zakresie zwyczajami i zasadami współżycia społecznego;
– korzystania z usług i funkcjonalności udostępnianych przez Sprzedawcę w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Klientów oraz dla Sprzedawcy;
– terminowej zapłaty Ceny i innych ustalonych przez Klienta i Sprzedawcę kosztów w pełnej wysokości;
– terminowego odbioru Produktów zamówionych przy wykorzystaniu sposobu dostawy i płatności za pobraniem, oraz będących przedmiotem Rezerwacji;
– niedostarczania i nieprzekazywania w ramach Sklepu Internetowego Treści zabronionych prawem, w szczególności Treści naruszających majątkowe prawa autorskie osób trzecich albo ich dobra osobiste;
– współpracy ze Sprzedawcą, w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia, czy ewentualny brak zgodności Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej z umową wynika z cech środowiska cyfrowego Klienta.
– niepodejmowania działań takich jak:
– rozsyłanie lub umieszczanie w Sklepie Internetowym niezamówionej informacji handlowej lub umieszczanie jakichkolwiek Treści naruszających przepisy prawa (zakaz umieszczania treści bezprawnych);
– podejmowanie czynności informatycznych lub wszelkich innych czynności mających na celu wejście w posiadanie informacji nieprzeznaczonych dla Klienta, w tym danych innych Klientów lub ingerencję w zasady lub techniczne aspekty funkcjonowania Sklepu Internetowego, Aplikacji i realizowania płatności;
– modyfikowania w sposób nieuprawniony Treści dostarczanych przez Sprzedawcę, w szczególności podanych w ramach Sklepu Internetowego Cen lub opisów Produktów.
Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych można składać np.:
– pisemnie na adres: Leśna Droga 11 Mrągowo 11-700;
– w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@kartkinatak.pl.
Rekomenduje się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości; (2) żądania Klienta oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację — ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
Ustosunkowanie się do reklamacji przez Sprzedawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia, zgodnie z art. 7a ust. 1 Ustawy, chyba, że z przepisów prawa lub odrębnych regulaminów wynika inny termin.
3. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
Główne cechy świadczenia usług z uwzględnieniem przedmiotu świadczenia usług oraz sposobu porozumiewania się z Klientem są określone na stronie Produktu lub w inny właściwy dla danego Produktu sposób, w ramach Sklepu Internetowego.
Sprzedawca umożliwia składanie Zamówień na Produkty w Sklepie Internetowym;
Zawarcie Umowy Sprzedaży, umowy dostarczenia Treści Cyfrowych lub Usług Cyfrowych lub Towaru z elementami cyfrowymi między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia.
Sprzedawca umożliwia Klientowi złożenie Zamówienia za pośrednictwem Sklepu Internetowego w następujący sposób, kolejno:
– Klient dodaje wybrany/e Produkt/y, do Koszyka po czym przechodzi do formularza zamówienia.
-Klient posiadający Konto potwierdza w formularzu zamówienia aktualność danych koniecznych do zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży (w przypadku Towarów) lub umowy dostarczania Treści Cyfrowych lub Usług Cyfrowych lub Towarów z elementami cyfrowymi. Użytkownik, który nie posiada Konta musi samodzielnie wypełnić formularz zamówienia w zakresie jego danych niezbędnych do zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży lub umowy dostarczania Treści Cyfrowych, Usług Cyfrowych lub Towaru z elementami cyfrowymi. W każdym przypadku podanie nieaktualnych lub nieprawdziwych danych Klienta może uniemożliwić realizację umowy. W formularzu zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży lub umowy dostarczania Treści Cyfrowych, Usług Cyfrowych lub Treści z elementami Cyfrowymi: Produkt/y, miejsce i sposób dostawy Produktu/ów, sposób płatności oraz informacja czy dany zakup ma dla Klienta charakter zawodowy, wynikający w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. W wypadku Klientów niebędących Konsumentami, niezbędne jest także podanie firmy, a jeśli zażądali oni w ramach formularza wystawienia faktury VAT, również numeru NIP.
– Klient wybiera jeden z udostępnianych przez Sprzedawcę sposobów dostawy.
– Klient wybiera sposób zapłaty Ceny i ewentualnych pozostałych wskazanych w formularzu zamówienia sumarycznych kosztów realizacji Umowy Sprzedaży.
– Klient przesyła Sprzedawcy Zamówienie (składa ofertę) za pomocą udostępnionej w tym celu funkcjonalności Sklepu Internetowego („Zamawiam i płacę”). W przypadku Klienta, który nie posiada Konta i nie akceptował wcześniej Regulaminu, wymagana jest akceptacja Regulaminu.
– W trakcie składania Zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam i płacę” Klient ma możliwość samodzielnego korygowania wprowadzonych danych w ramach panelu „Koszyk” poprzez dodanie lub usunięcie danej pozycji z Koszyka. Usunięcie danej pozycji może spowodować automatycznie usunięcie również innej pozycji z Koszyka z uwagi na bezpośredni związek pomiędzy Produktami.
Sprzedawca w odpowiedzi na Zamówienie niezwłocznie wysyła do Klienta automatyczną wiadomość na podany w tym celu przez Klienta adres e-mail z potwierdzeniem otrzymania Zamówienia i rozpoczęcia jego weryfikacji.
Po zweryfikowaniu Zamówienia, bez nieuzasadnionego opóźnienia, Sprzedawca wysyła do Klienta na podany adres e-mail wiadomość z:
– potwierdzeniem przyjęcia jednej lub kilku poszczególnych ofert na Produkty złożonych w ramach Zamówienia i potwierdzeniem zawarcia Umowy Sprzedaży lub umowy dostarczania Treści Cyfrowych, Usług Cyfrowych lub Towarów z elementami cyfrowymi (akceptacja Zamówienia w zakresie Produktów/ Treści Cyfrowych/ Usług Cyfrowych/Towarów z elementami cyfrowymi wskazanych w wiadomości);
– albo informacją o nie przyjęciu wszystkich ofert na Produkty, złożonych w ramach Zamówienia, w szczególności z przyczyn wskazanych w pkt IV ust. 5-7 poniżej (brak płatności) albo z powodu nieodebrania przesyłki.
Umowa Sprzedaży/umowa dostarczania Usług Cyfrowych, Treści Cyfrowych lub Towaru z elementami cyfrowymi zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia ofert(y) tj. wysłania do Klienta wiadomości, o której mowa w ust. 6 pkt. 1 powyżej w zakresie wskazanych w niej Produktów.
Sprzedawca przesyła Klientowi potwierdzenie warunków Umowy na podany przez Klienta adres e mail.
W przypadku braku możliwości przyjęcia złożonych w ramach Zamówienia ofert, Sprzedawca na wskazany przez Klienta adres e-mail poinformuje o tym Klienta. W sytuacji, o której mowa powyżej, umowa nie zostaje zawarta, a Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni zwraca Klientowi uiszczone przez niego płatności, w zakresie w jakim umowa nie została zawarta. Postanowienia pkt VIII ust. 6 Regulaminu stosuje się odpowiednio.
Sprzedawca może informować Klienta o statusie Zamówienia, w szczególności wysyłając wiadomości na podany przez Klienta adres e -mail, SMS lub kontaktując się telefonicznie.
Sprzedawca dąży do zapewnienia dostępności Produktów oraz realizacji umowy. W przypadku braku możliwości spełnienia świadczenia oraz w innych sytuacjach określonych przepisami prawa, mogą mieć zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego oraz Ustawy o Prawach Konsumenta.
Całkowita wartość Zamówienia obejmuje Cenę, koszty przesyłki oraz ew. inne koszty wybranych przez Klienta fakultatywnych płatnych usług. Sprzedawca może określić próg minimalnej wartości Zamówienia, dla której przesyłka Produktów jest darmowa. O łącznej cenie wraz z podatkami Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach dostawy (w tym opłatach za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową.
Promocje obowiązujące w Sklepie Internetowym nie podlegają łączeniu, o ile postanowienia Promocji wyraźnie nie stanowią inaczej.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo udostępnienia Klientowi, bez dodatkowych opłat, dodatkowych opcji Usług Cyfrowych, jak również polepszenia ich parametrów. Realizacja uprawnienia opisanego w zdaniu pierwszym, jak również zaprzestanie świadczenia tak udostępnionych Usług Cyfrowych, nie wymaga zmiany umowy, zgody Klienta i nie uprawnia Klienta do rozwiązania umowy. Sprzedawca będzie informował Klienta o udostępnieniu Klientowi dodatkowych opcji usług oraz o polepszeniach ich parametrów.
4. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT
Możliwy aktualny sposób płatności to przelew bankowy.
W przypadku nieotrzymania przez Sprzedawcę płatności Klienta, Sprzedawca może skontaktować się z Klientem celem przypomnienia o płatności, w tym wysyłając wiadomość e-mail.
Nieuiszczenie płatności:
– w przypadku płatności przelewem – w ciągu 3 dni od złożenia Zamówienia, spowoduje brak przyjęcia złożonej przez Klienta w ramach Zamówienia oferty. Klient może również do momentu otrzymania wiadomości o wysłaniu Zamówienia anulować je bez ponoszenia konsekwencji, kontaktując się ze Sprzedawcą na wskazany numer telefonu lub adres poczty elektronicznej, co nie narusza jego prawa do odstąpienia od umowy. W przypadku uiszczenia płatności przelewem po upływie terminu, o którym mowa w pkt. 2) powyżej, Sprzedawca zwróci płatność na rachunek bankowy, z użyciem którego została ona uiszczona.
5. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY PRODUKTU
Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Dostępne aktualnie metody oraz koszty dostawy Produktu są wskazywane Klientowi w zakładce „Czas i koszty dostawy ” w Sklepie Internetowym oraz każdorazowo na podstronie danego Produktu, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową.
Na łączny termin oczekiwania na otrzymanie przez Klienta Produktu (termin dostawy) składa się czas przygotowania Zamówienia do wysyłki przez Sprzedawcę oraz czas doręczania Produktu przez przewoźnika.
Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 14 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano inny termin, z zastrzeżeniem, iż początek biegu terminu liczony jest od dnia:
– uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
6. PROCES SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Po przyjęciu zamówienia oraz zaksięgowaniu płatności na koncie Sprzedawcy rozpoczyna się właściwa realizacja. Klient zostaje poinformowany o tym fakcie drogą elektroniczną.
Pierwszym etapem realizacji zamówienia jest przedstawienie przez Sprzedawcę projektu w formie wizualizacji cyfrowej oraz przekazanie go Klientowi do akceptacji poprzez pocztę elektroniczną. Projekt cyfrowy uzupełniany jest po konsultacji z Klientem o wszelkie niezbędne informacje tj. daty, miejsce uroczystości, tekst zaproszenia, zawartość menu itp.
Po akceptacji projektu następuje przygotowanie zamówienia do druku.
W przypadku zamówień zawierających personalizowane dane, Klient zobowiązany jest udostępnić (w korespondencji elektronicznej) Sprzedawcy listę gości, zawierającą wyłącznie imiona i nazwiska (nieponumerowane).
Ważne jest, aby lista uwzględniała poprawność pisowni oraz stylistyki, ponieważ Sprzedawca nie będzie ingerował w przesłane treści. Obowiązek ten pozostaje po stronie Klienta.
Instrukcja dotycząca składania zamówienia dostępna jest również w zakładce https://kartkinatak.pl/jak-zamawiac/
7. REKLAMACJE, ZWROTY
Wszelkie reklamacje powinny być złożone w formie elektronicznej na adres kontakt@kartkinatak.pl.
Jeśli otrzymane zamówienie posiada wady, Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji. Zgłoszone wady podlegają weryfikacje ze strony Sprzedawcy, który poinformuje Klienta o zasadności zgłoszenia lub jego braku (w przypadku stwierdzenia wystąpienia wad z winy Klienta).
W przypadku uznania reklamacji, koszt wysyłki wadliwego towaru pozostaje po stronie Sprzedawcy.
Reklamacje, których przedmiotem są poniższe przykłady, nie będą uznawane za zasadne:
· błędy w treści zamówienia – listy gości, daty, zawartości menu itp. dostarczonych przez Klienta po akceptacji projektu;
· delikatne różnice w odcieniu papieru, wykorzystanego w zamówieniu (Sprzedawca nie ma wpływu na skład danej partii papieru, którą wykorzysta do realizacji zamówienia, ze względu na specyfikę materiału mogą wystąpić wspomniane różnice odcieni);
· różnice barw wydrukowanej grafiki zamówienia, względem projektu cyfrowego (Sprzedawca nie ma wpływu na profil kolorystyczny urządzenia Klienta, na którym złożył zamówienie, dlatego reklamacje różnic w odcieniu barw względem docelowego druku w technologii CMYK nie będą uznawane.)
W związku z powyższym Sprzedawca udostępnia Klientowi możliwość zamówienia niepersonalizowanych PRÓBEK ZAPROSZEŃ;
· nieznaczne różnice pomiędzy poszczególnymi elementami zamówienia, wynikające z ich ręcznego wykonania;
8. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe Klienta są przetwarzane przez Sprzedawcę jako administratora danych osobowych.
Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne w celu założenia Konta, korzystania z określonych Usług Elektronicznych lub zawarcia Umowy Sprzedaży.
Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych zawarte są w zakładce „Polityka Prywatności” dostępnej w Sklepie Internetowym.
9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Regulamin obowiązuje od dnia 9.02.2025.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie.
Umowy zawierane przez Sprzedawcę zawierane są w języku polskim.
Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej Umowy o Świadczenie Usług Drogą Elektroniczną następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres e-mail podany przez Klienta.
Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy Sprzedaży następuje poprzez przesłanie Klientowi wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia Zamówienia (trwały nośnik). Treść Umowy Sprzedaży jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Sklepu Internetowego. Po zawarciu Umowy Sprzedaży, Sprzedawca udostępnia Klientowi dowód zakupu w formie elektronicznej lub wraz z przesyłką zawierającą Produkt. Do przesyłki może być również dołączona specyfikacja Zamówienia. W przypadku zażądania przez Klienta wystawienia faktury VAT, Klient wyraża zgodę, aby faktura VAT została przesłana na podany przez niego adres e-mail. Sprzedawca może wprowadzić techniczne sposoby uwierzytelniania Klienta przed pobraniem przez niego dowodu zakupu lub faktury VAT.
Sprzedawca zapewnia środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych funkcjonalności lub usług na podstawie Umowy o Świadczenie Usług. Korzystanie z Usług Elektronicznych wiąże się z typowymi zagrożeniami dotyczącymi przekazywania danych poprzez Internet, takimi jak ich rozpowszechnienie, utrata lub uzyskiwanie do nich dostępu przez osoby nieuprawnione.
Treść Regulaminu jest dostępna dla Klientów bezpłatnie pod następującym adresem https://kartkinatak.pl/regulamin-kartki-na-tak/ skąd Klienci mogą w każdym czasie przeglądać, a także sporządzić jego wydruk.
Sprzedawca informuje, że korzystanie ze Sklepu Internetowego za pośrednictwem przeglądarki internetowej, w tym składanie Zamówienia, może być związane z koniecznością poniesienia kosztów połączenia z siecią Internet (opłata za przesyłanie danych), zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta Klient.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
Wybór prawa polskiego na podstawie niniejszego Regulaminu nie pozbawia Konsumenta ochrony przyznanej mu na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy pomiędzy Sprzedawcą a Konsumentem, na mocy prawa, które zgodnie z właściwymi regulacjami byłoby właściwe w przypadku braku wyboru.